پاپ_آپ

آخرین مطالب

آخرین ارسال های انجمن

چکیده کتاب پهنه بندی اقلیمی ایران_مرتضی کسمایی

مخصوص کاربران ویژه



مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب

دوست عزیز چطور میتونم کتاب رو دانلود کنم؟ باید اکانت ویژه بگیرم؟

پاسخ : پاور پوینت چکیده کتاب هست.
شما میتونید با فعالیت در انجمن حزء اعضا ویژه شوید
در غیر این صورت آن را خریداری نمایید.
برای خرید از طریق فرم تماس با ما اقدام نمایید

من این کتاب رو خیلی لازم دارم میشه راهنماییم کنید؟؟؟

پاسخ : چه راهنمایی میتونم بکنم؟

سلام من لیسانس روانشناسی عمومی هستم و در حال حاضر در رشته جغرافیای اقلیم در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستم باور کنید که هیچ چیز از جغرافی نمیدانم حتی اصطلاحات مربوط به جغرافی هم بلد نیستم متاسفانه اساتید عزیز هم در این زمینه کمک چندانی نمی کنند می خواستم خواهش کنم که اگر ممکن است کتابی را به من معرفی کنید که ابتدایی ترین اصطلاحات و واژه های جغرافی در آن توضیح داده باشد و بفرمایید آن کتاب را از کجا تهیه کنم اگر خودتان چنین کتابی رادارید و حاضر به فروش آن هستید را لطفابه من اعلام کنید با کمال میل آن را از شما می خرم

پاسخ : سلام دوست عزیز میتونم کتاب اقای دکتر محمدی رو به شما معرفی کنم مفاهیم و اصطلاحات هواشناسی

I have exalcty what info I want. Check, please. Wait, it's free? Awesome!

Why do I bohter calling up people when I can just read this!


کد امنیتی رفرش