پاپ_آپ

آخرین مطالب

آخرین ارسال های انجمن

آب درياچه اروميه در فرودين امسال 30 سانتي‌متر نسبت به سال گذشته كاهش يافت.

آب درياچه اروميه در فرودين امسال 30 سانتي‌متر نسبت به سال گذشته كاهش يافت.

مديركل محيط زيست آذربايجان‌غربي گفت: سطح تراز آب درياچه اروميه در فرودين امسال 30 سانتي‌متر نسبت به سال گذشته كاهش يافت.
آفتاب: مديركل محيط زيست آذربايجان‌غربي گفت: سطح تراز آب درياچه اروميه در فرودين امسال 30 سانتي‌متر نسبت به سال گذشته كاهش يافت.

"حسن عباس‌نژاد" در نشست خبري اظهار كرد: طي فروردين ماه سال پيش، سطح تراز آب درياچه اروميه 1271.45 متر بود كه اين ميزان امسال به 1271.15 كاهش يافت.

وي با اشاره به آغاز لايروبي رودخانه‌هاي منتهي به درياچه اروميه، گفت: مي‌كوشيم با لايروبي اين رودخانه‌ها ميزان ورودي آب آنها را به درياچه افزايش دهيم.

مدير كل محيط زيست آذربايجان‌غربي در ادامه پروژه‌هاي برون‌رفت از وضعيت كنوني درياچه اروميه را كاهش در ميزان مصرف آب كشاورزي، افزايش راندمان بارش با بارورسازي ابرها و افزايش آبريز ورودي دانست.

عباس‌نژاد در ادامه به مشكل ورود ريزگردها به استان اشاره و خاطرنشان كرد: اين موضوع در چند سال اخير براي استان به معضلي تبديل شده است كه از ارديبهشت امسال سازمان حفاظت محيط زيست هم در سطح استان و هم در سطح كشور براي مديريت اين ريزگردها، با استفاده از توليد ابر و باران‌هاي مصنوعي براي ايجاد رطوبت جهت پيشگيري از اين ريزگردها انجام مي‌شود.

وي در بخشي ديگر از اين نشست گفت: شمار ايستگاه‌هاي سنجش هوا امسال از 5 به 10 ايستگاه افزايش يافته است و مي‌كوشيم به عنوان يك دستگاه ناظر صنايع‌ آلوده را به خارج از شهر منتقل كنيم.

وي همچنين با اشاره به نصب دوربين‌هاي مدار بسته در اطراف رودخانه‌ ارس گفت: براي جلوگيري از عمده‌ي تخلفات و صيد بي‌رويه در اين مناطق در اين مناطق دوربين‌هاي مدار بسته نصب شده است.

مدير كل محيط زيست آذربايجان‌غربي يادآور شد: مناطق چهارگانه‌اي كه امسال ارزش حفاظتي خود را از دست داده باشند از ليست مناطق چهارگانه حذف مي‌شوند.
علوم اجتماعی ششتمد

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش