پاپ_آپ

آخرین مطالب

آخرین ارسال های انجمن

بزودي مانور بستن تنگه هرمز را اجرا مي‌كنيم

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در حال حاضر 70 درصد انرژي دنيا از منطقه خاورميانه و تنگه هرمز خارج مي‌شود و ما به زودي مانور بستن تنگه هرمز را اجرا مي‌كنيم، چراكه اگر قرار باشد دنيا منطقه را ناامن كنند ما نيز دنيا را ناامن خواهيم كرد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از ایسنا، پرويز سروري در يادواره شانزده شهيد طلبه‌ حوزه علميه‌ امام القائم، با گراميداشت ياد شهداي دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: در حال حاضر در منطقه در حال محصول‌گيري و برداشت ايثارگري‌هاي رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس هستيم.

اين عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به غنيمت گرفتن هواپيماي جاسوسي آمريكا توسط نيروهاي مسلح ايران گفت: امروز پيشرفته‌ترين پرنده دنيا كه تنها از آن چهار عدد توليد شده است و تنها در اختيار سيا قرار دارد توسط نيروهاي مسلح ايران به غنيمت گرفته شده است، اين پرنده قيمتي معادل 44 ميليون دلار دارد. پرنده‌اي كه مي‌تواند هدف‌هاي متعددي را از فاصله پنجاه هزار پايي شناسايي كند.

وي افزود: با در اختيار گرفتن اين پرنده نيروهاي مسلح كشور ما اعلام كردند تكنولوژي اين وسيله مي‌تواند فناوري ما را 20 سال به جلو بياندازد، به خاطر همين مساله است كه روس‌ها و چيني‌ها براي كپي‌برداري از اين هواپيماي جاسوسي حاضر شده‌اند امتيازات زيادي به ما بدهند، اين در حالي است كه در دوران دفاع مقدس ما براي ابتدايي‌ترين تجهيزات مشكلات اساسي داشتيم.

رييس كميته امنيت داخلي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در ادامه به آرايش‌هاي سياسي شكل گرفته در داخل كشور براي حضور در انتخابات آتي مجلس اشاره كرد و گفت: در آرايش‌هاي سياسي شكل گرفته كه امروز بسيار مهم است جريان اعتراضي و فتنه تلاش دارد تا انتخابات را به بستري براي بروز اغتشاشات تبديل كند.

وي افزود: اين جريان قصد دارد با بازتوليد فضاي انتخابات سال 88 هماهنگ با نظام سلطه فضاي انتخابات را به شدت ناامن كند به همين دليل با تز تحريم انتخابات در حال حركت است و آمريكايي‌ها هم صراحتا اعلام كرده‌اند كه اگر حركت اعتراضي اجتماعي در ايران شكل بگيرد فعاليت آن‌ها مانند فتنه سال 88 نخواهد بود بلكه مانند آن‌چه كه در ليبي انجام دادند عمل خواهند كرد.

وي ادامه داد: اين موضع رسمي دولت آمريكا است و نشان مي‌دهد كه آمريكا‌، سلطنت‌طلب‌ها و براندازها به دنبال اين هستند تا از فضاي انتخابات آتي مجلس براي ساختار شكني و براندازي نظام استفاده كنند.

وي افزود: گروه دوم كه در انتخابات آتي شركت خواهند كرد اصلاح‌طلباني هستند كه مي‌گويند ما در جريان فتنه 88 اشتباه كرديم و به واسطه عملكرد موسوي از اپوزيسيون دولت به اپوزيسيون نظام تبديل شدند، اما پس از آن به نظام بازگشتيم، به همين دليل آن‌ها تلاش وافري دارند تا در انتخابات حضور داشته باشند.

سروري اظهار كرد:‌ اصلاح‌طلبان مي‌گويند ما اگر در مجلس آتي حتي يك كرسي هم نداشته باشيم نفس حضور در انتخابات حيات مجدد ما در انتخابات است. به همين دليل آن‌ها در اين انتخابات با دو استراتژي دو گانه حضور پيدا مي‌كنند. آن‌ها در جلوي ويترين ‌چانه‌زني‌، امتيازگيري و ناز كردن‌، حضور در انتخابات را با قدرت هر چه بيشتر دنبال مي‌كنند. آن‌ها قصد دارند با دو هدف در انتخابات شركت كنند ابتدا چهره‌هاي مطرح خود را براي ثبت نام جلو مي‌فرستند و اگر شوراي نگهبان رد كرد مظلوم نمايي مي‌كنند و اگر هم رد نكند با قدرت در انتخابات شركت خواهند كرد.

وي گفت: گزينه دوم آن‌ها اين است كه اگر همه مهره‌هاي مطرح اصلاح طلب‌ها از طرف شوراي نگهبان رد شوند از استراتژي مهرهاي سفيد استفاده مي‌كنند. در اين استراتژي مهره‌هاي سفيد اصلاح‌طلب‌ها چهره‌هاي شاخصي از دانشگاه را شناسايي كرده‌اند و بدون اين‌كه آن‌ها را به عنوان چهره‌هاي اصلاح طلب معرفي كنند آن‌ها را براي ثبت‌نام آماده مي‌كنند و پس از ثبت نام حمايت‌هاي رسانه‌اي و مالي را انجام خواهند داد. بنابراين اصلاح‌طلبان در انتخابات اخير مجلس با يك سازو كار دوگانه وارد انتخابات شد.

سروري گفت: جريان انحرافي نيز كاملا متفاوت با اصلاح‌طلبان حركت مي‌كند، آن‌ها حركتشان بر مبناي انتخابات سال 88 است و مي‌گويند همانطور كه ما در انتخابات 88 بيشترين توجه خود را به حوزه‌هاي كوچك داشتيم و نتيجه گرفتيم در انتخابات مجلس نيز حركت خود را بر مبناي توجه و حمايت از حوزه‌هاي كوچك معطوف مي‌كند.

وي افزود: ‌جريان انحرافي اعتقاد دارند كه مي‌توانند با حمايت‌هاي مالي از حوزه‌هاي كوچك و با استفاده از طرح‌هايي مثل هدفمند كردن يارانه‌ها زمينه‌ها را براي حضور در انتخابات فراهم كند. در حالي كه جريان اصلاح‌طلب برعكس بيشترين تمركز خود را در حوزه‌هاي بزرگ مانند تهران‌، آذربايجان‌، اصفهان و شهرهاي بزرگ قرار داده است.

وي همچنين گفت: ‌جريان انحرافي در اين انتخابات حتما با نام ولايت و القاب مذهبي وارد خواهد شد. بنابراين جريان اصلاح‌طلب در بالا و جريان انحرافي از پايين انتخابات را هدف گيري كرده‌اند.

وي در ادامه به تشريح وضعيت اصولگرايان براي حضور در انتخابات نهمين دوره مجلس پرداخت و گفت: فضاي اصولگرايي هم به همين وضع است. در انتخابات 88 تمام افراد سرشناس اصولگراها از احمدي‌نژاد حمايت كردند. امروز هم شاهد آن هستيم كه اصولگراهان در جبهه‌هاي مختلفي مانند جبهه پايداري و ديگر دسته‌ها پخش شده‌اند. بنابراين اعتقاد داريم اگر اصولگرايان در اين انتخابات با چند ليست وارد شوند زمينه‌هاي بروز سوء استفاده فراهم و سبد اصولگرايان تاراج خواهد شد.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اين‌كه «عرصه انتخابات اين دوره مجلس عرصه بسيار مهمي است» اظهار كرد:‌ با توجه به شرايط منطقه و شكل‌گيري نهضت‌هاي اسلامي و همچنين از دست رفتن حاميان آمريكا در منطقه اين انتخابات بسيار حساس و مهم است و ممكن است به واسطه غفلت اصولگرايان تمام تلاش‌هاي نظام جمهوري اسلامي از بين برود.

وي سپس اين انتخابات را به جنگ صفين تشبيه كرد و گفت: در حال حاضر آمريكا در استيصال كامل قرار گرفته است، اين كشور با شعار ضد تروريسم وارد عراق شد و تاكنون بيش از يك ميليون كشته برجاي گذاشته است، ولي همين كشور امروز رسما در كنگره خود اعلام مي‌كنند كه مقامات ايراني را بايد ترور كرد بنابراين امروز و در اين شرايط بايد اجازه بدهيم كه مالك اشترها برگردند چراكه آمريكا به دنبال فرصتي براي برگرداندن فضا به نفع خود است.

اين نماينده مجلس گفت: امروز مهمترين نياز ما در جامعه بصيرت است و جامعه علماي ما مي‌توانند اين روشنگري را براي جامعه به ارمغان آورد.

اين عضو كميسيون امينت ملي سپس به بررسي وضعيت نظام سلطه اشاره كرد و گفت: امروز وضعيت منطقه وضعيت بي‌نظيري است و اين براي اولين بار است كه هيچ كارشناسي قادر به پيش‌بيني اين وضعيت نشده است و همين امر وضعيت فعلي منطقه را استثنا مي‌كند.

وي با اشاره به اظهارنظرهاي شخصيت‌هاي مختلف آمريكايي و اسرائيلي مبني بر نقش ايران در تحولات منطقه گفت: شخصيت ايران ستيزي همچون بولتون رسما اعلام مي‌كند كه هر شب قبل از خواب فكر مي‌كند كه چه تدبيري براي سقوط ايران در نظر بگيرد و همين شخص به اوباما هشدار مي‌دهد كه نظام جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر در منطقه در وضعيت بسيار قدرتمندي قرار گرفته است. در حالي كه قدرت آمريكا در اين منطقه در حال بي فروغ شدن است.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس ادامه داد: برژينسكي يكي ديگر از نظريه پردازان و مشاوران سياسي رييس‌جمهور آمريكا نيز به تحولات منطقه و قدرت ايران در منطقه اقرار كرده است به شكلي كه منطقه خاورميانه را قلب دنيا ناميده و گفته اگر اين منطقه در اختيار هر كس قرار بگيرد دنيا در اختيار او است.

وي اظهار كرد: برژينسكي مي‌گويد منطقه خاورميانه منطقه‌اي است كه كشورهاي اسلامي در آن چمبره زده‌اند. آن‌ها تا ديروز ظرفيت خود را نمي‌شناختند، ولي در حال حاضر انقلاب اسلامي ظرفيت اين كشورها را بيدار كرده است و هر روز در حال توسعه و افزايش است.

وي با بيان اين‌كه «در حال حاضر 70 درصد انرژي دنيا از منطقه خاورميانه و تنگه هرمز خارج مي‌شود» اظهار كرد: به زودي ما مانور بستن تنگه هرمز را اجرا مي‌كنيم، چراكه اگر قرار باشد دنيا منطقه را ناامن كنند ما نيز دنيا را ناامن خواهيم كرد.

وي با اشاره به جنبش وال استريت در آمريكا نيز گفت: جنبش وال استريت جنبشي است كه براي اولين بار در كشور آمريكا شكل گرفته است و قابليت اين را دارد كه نظام سلطه را دگرگون كند.

به گزارش ايسنا‌، اين مراسم در حوزه علميه‌ الامام القائم (عج) با حضور طلاب اين حوزه و با عنوان برگزاري يادواره شانزده شهيد طلبه اين حوزه برگزار شد.

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش